marți, 1 octombrie 2013

INTREBARE FARA RASPUNS

Zilele acestea. neavand mare lucru de facut. mi-am invitat cativa amici la o cafea si o bere, asa ca sa mai omoram si noi timpul si sa incerc a ma lamuri si eu, cum poate un om, un singur om, sa fie atat de puternic incat un Guvern si un Parlament "burduhanos" sa nu poata conduce o tara!

I-am provocat la aceasta discutie riscand "reducerea"bugetului personal cu o suma frumusica ( ma refac eu insa facand ceva "rectificari necesare" pe la bugetul apartamentului), numai si numai pentru a ma lumina si eu, catare mai bajbai si nu ajung la niciun raspuns. Sizic eu asa...cu mare tact si cu multa grija : "Dragilor, ia lamuriti-ma si pe mine de ce zic dnii Ponta si Antonescu spun ca ei nu pot guverna? Eu unul nu pricep si pace"! "Asta-i greu de cap frate, si saracul nici nu-l are prea mare, zise unul mai rau de gura".

Pai cum sa pricep mai oameni buni? S-au facut alegeri generale? S-au facut! S-a facut un parlament de 70 %? S-a facut! Este numit un Prim Ministru? Este! Si-a facut el un Guvern cum a vrut buricul lui si buricele parlamentarilor? Si-a facut! S-au numit secretari de stat, subsecretari de stat, pe unde au dorit si pe unde nu au dorit, cat au dorit si cat au putut? S-au numit! Au ei majoritatea presedintilor de Comitete Judetene, majoritatea primarilor din toata "Mioritica"? Au! Buuuun....Presedintele are si el cativa consilieri si alti trepadusi necesari.Are? Are!

Ridic usor privirea catre ei si observ ca tocmai isi terminara de sorbit cafelutele, drept pentru care, pentru a umple "recreatia" pana la venirea berii, mai risc o intrebare : "Mai oameni buni, cum poate un om, un singur om, Presedintele, sa impiedice o ditamai "SATRA"de politicieni, "dottori"dottoranzi, sa guverneze o tara? Ridicara repede privirea catre mine si vadit enervati si mirati, imi zisera cu naduf : "Cum mai frate, tu nu traiesti in Romania"? Ba da zic eu, este adevarat ca este mai mult a nevestemi dar traiesc si eu in ea. "Bai amice, nu ne lua in balon, nu mai fa pe prostul ca doar stii si tu ca "sasiul" are in mana Justitia , serviciile si multe alea pe care nici noi nu le stim, dar le aflam noi  ca Antena si domn Gadea nu dorm! Au aflat ei ca demonstrantii se "ketaminizeaza" si isi beau urina, dar alte chestii ca astea".

Si cum berea era deja in pahare iar amicii serveau puti mai linistiti, prind si eu curaj si zic: "dar de unde are "sasiu" atatia bani sa mituiasca asa de multi "sclavi"? "Cum , nici asta nu stii, mai frate,dar natang mai esti! Mai da un rand si-ti spunem noi". "Imi pare rau prieteni dar portofelu-i gol...". "Du-te mai omule pana la Base ca te imprumuta el, imi zisera ei razand cu gura pana la urechi, noi te asteptam cu drag"!

Chiar asa, cum poate un singur om sa anuleze o Putere de 70 %? Dar poate ca dnii Ponta si Antonescu stiu si nu vor sa-mi spuna!
Fiind un om cu inima buna, am rabdare cu ei pana se vor "spovedi" in fata romanilor!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va spuneti parerea , fiecare parere conteaza , doar o singura rugaminte am pastrati limbajul decent , fara cuvinte urate injuraturi , instigare la rasism ,xenofobie si jignire a celui caruia va adresati ( vom modera doar aceste comentarii ),va multumesc si asteptam cu interes comentariile dumneavoastra. .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More